reklama

Mám nový platový dekrét. Znížili mi plat!!?? Hurá!!????

Skrátka „super" deň! Po 10 dňoch PNky som sa dnes (načo??? prečooo???) vytrepala do roboty. Ja sa obvykle po takom dlhom čase do práce teším, tentokrát nie. (Asi som už tušila, že bude zábava.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (147)

Už keď mi prišla januárová výplata, tak som tak trochu čudne pozerala na tú sumu. Moje výpočty hovorili niečo iné. Znížila sa nezdaniteľná časť, s tým som rátala. Mali mi ešte 3h nadčasu zaplatiť a tá suma bola stále akási nízka. No nič, povedala som si, uvidím, čo povie páska. A páska mi vrazila jednu do zubov a platový dekrét mi pridal ešte jednu medzi oči. Jooooo! Pridali mi neskutočných 5,50€ za rok praxe a zobrali inde. Áno, je to tak! Čím dlhšie pracujem, tým menej zarábam. Vynikajúce! Najviac som zarábala v januári a februári 2009 a to som mala odučených 8 mesiacov. Odvtedy to už len klesá. No nie je to skvelé? Prečo nebyť učiteľom? Len 5 rokov vysokej školy a môžete zarábať horšie ako v hociktorom obchode, kde nepotrebujete ani základku (tým, nechcem nikoho uraziť). Veď ja žijem zo vzduchu a účty mi asi zaplatí pán minister (ktorý dá z rozpočtu na diaľnice a nám môže škola aj na hlavu spadnúť).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Sumu napísať nemôžem, fakt sa hanbím.):

Lenka Dubielová

Lenka Dubielová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som a ešte dlho byť chcem :)Učím a neviem, či chcem ešte dlho učiť... ale som rada, keď naučím a ešte radšej som, keď ma decká majú rady viac ako človeka, než ako učiteľku :) Zoznam autorových rubrík:  zo života...zo školy...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu