reklama

Ja nič, ja učiteľ

Takto by sa podľa mňa dalo zmeniť známe „Ja nič, ja muzikant". Učitelia si ešte nič nevybojovali, lebo len čušia a robia všetko, čo na nich „vrchnosť" hodí. Prečo je to tak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

V školstve (ZŠ + SŠ) je 6 747 učiteľov dôchodcov, ktorí nemajú dôvod ísť napr. štrajkovať, pretože berú dva platy = dôchodok + učiteľský plat. Na jednej strane si poviem, že konečne, ako učitelia, zarábajú poriadne peniaze, lenže oni už majú vybudovaný domov, odrastené deti a v podstate tie peniaze nepotrebujú (!). Na druhej strane zúrim, pretože mladý učiteľ nemá šancu ani hypotéku dostať.

Ďalšia vec je, že je kopec učiteľov, ktorí sú radi, že majú robotu a zo strachu, že by o ňu prišli, sa odmietajú voči čomukoľvek postaviť. A ak sa aj nejaký odvážlivec nájde, ostáva sám. Nikto sa nepridá, nikto ho nepodporí. Odvážlivec je zakopaný pod čiernu zem, lebo si dovolil niečo povedať. A keď sa vrchnosť nepozerá, tak ho tľapkajú po pleci a vyjadrujú súhlas s jeho názorom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže len sedíme, nadávame v kabinetoch a čakáme, že našu situáciu za nás vyrieši niekto iný.

Lenka Dubielová

Lenka Dubielová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som a ešte dlho byť chcem :)Učím a neviem, či chcem ešte dlho učiť... ale som rada, keď naučím a ešte radšej som, keď ma decká majú rady viac ako človeka, než ako učiteľku :) Zoznam autorových rubrík:  zo života...zo školy...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu